infrastruktur (järnväg anläggning), verkstadsindustri (metall) Inom järnvägs branschen så kommer jag hålla på med byte av spårkomponenter samt nybygge av järnväg. Även mark jobb som är intilliggande spår som som kabelränna, brunnar, fundament till kontaktledning inom spå området med handhållna maskiner. Verkstadsindustri branschen är inriktad på att serva maskiner och maskindelar på industrier med handhållna maskiner.
2023-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 1 397 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 372 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 367 |
Årets resultat (tkr) | 291 |
Summa tillgångar (tkr) | 522 |
Antal anställda |
2023-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 1 397 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 372 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 367 |
Årets resultat (tkr) | 291 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* |
---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 32 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 490 |
Tillgångar (tkr) | 522 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* |
---|---|
Eget kapital (tkr) | 316 |
Obeskattade reserver (tkr) | |
Avsättningar (tkr) | |
Långfristiga skulder (tkr) | 119 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 87 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 522 |
2023-12* | |
---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |
Löner till övriga anställda (tkr) | |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |
Sociala kostnader (tkr) | |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | |
---|---|
Antal anställda | |
Omsättning per anställd (tkr) | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |
Vinstmarginal | 26.6% |
Soliditet | 60.5% |
Kassalikviditet | 563.2% |
infrastruktur (järnväg anläggning), verkstadsindustri (metall) Inom järnvägs branschen så kommer jag hålla på med byte av spårkomponenter samt nybygge av järnväg. Även mark jobb som är intilliggande spår som som kabelränna, brunnar, fundament till kontaktledning inom spå området med handhållna maskiner. Verkstadsindustri branschen är inriktad på att serva maskiner och maskindelar på industrier med handhållna maskiner.